جراحی لاغری

الیاف ویول تکس چیست؟

دلایل استفاده از گن های فاجات

الیاف ویول تکس ، پس از انجام بعضی از عمل های جراحی لازم است از گن استفاده کرد. همچنین انواعی از گن ها نیز برای لاغری تجویز می شود. بعضی  از عمل های جراحی که لازم است پس از آن بنا به تجویز پزشک متخصص از گن استفاده کرد عبارت است از: ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک، براکیوپلاستی ، جراحی چانه و غبغب و گن های دوران بارداری. در این مقاله درباره جنس گن های فاجات که از الیاف ویول تکس است صحبت می کنیم :

دلیل استفاده از انواع گن بعد عمل جراحی بعد از انجام عمل جراحی این است که بر روی قسمت های جراحی شده فشاری یکنواخت و پیوسته وارد آید تا خون و مایعات اضافه خارج شده و پوست بدن به عضله بچسبد و یکدست شود و نیز از بروز لنف اِدم (Lymphedema) جلوگیری گردد.

 یکی دیگر از دلایل اعمال فشار تحریک کلاژن ها و تولید بیشتر آن هاست. کلاژن (Collagen) نوعی پروتئین است که در ترمیم پوست و ترمیم جای زخم نقش دارد.

سوالی که مطرح می شود این است که چرا برند فاجات در این زمینه پیشتاز است و حرف های بسیاری برای گفتن دارد. در این پست به بررسی یکی از ویژگی های خاص گن های فاجات می پردازیم که باعث شده طرفداران و مصرف کنندگان بسیاری داشته باشد. این ویژگی استفاده از الیاف ویول تکس (viveltex) می باشد.

الیاف ویول تکس

جنس گن های فاجات

 الیاف ویول تکس موادی هستند که در لایه داخلی گن های فاجات قرار دارند. لایه درونی گن های جراحی و گن ساعت شنی اصل کلمبیا  از الیاف ویول تکس تشکیل شده است.

 الیاف ویول تکس گونه هایی از مواد معدنی و گیاهی را که خاصیت دارویی دارند در تماس با پوست افراد قرار می دهد. مواد نام برده به کمک تکنولوژی میکرو انکپسولاسیون (Micro Encapsulation) در کنار هم قرار می گیرد.

تکنولوژی میکرو انکپسولاسیون که در صنایع مختلف از جمله دارویی و غذایی کاربرد دارد یک فرایند مهم صنعتی برای پوشش فیزیکی مایعات، جامدات یا گازها به وسیله یک لایه نازک محافظ است تا از فراریت آن ها جلوگیری کند و باعث محافظت آن ها در برابر فسادهای شیمیایی شود.

استفاده از تکنولوژی میکرو انکپسولاسیون باعث شده تا عمر مفید الیاف در گن های فاجات تا ۲۰ برابر افزایش یابد.

مواد تشکیل دهنده الیاف ویول تکس

جنس ویول تکس گن های فاجات

ترکیبات تشکیل دهنده الیاف ویول تکس شامل ۴ ماده کاسماکل ای ام آی (Cosmacol EMI)، جینکوبیلوبا (Gingko Biloba)، جلبک دریایی (seaweed) و ویتامین E است. این مواد در کپسول هایی از جنس بایوپلیمر (Biopolymer) قرار می گیرند. این پوشش از آزاد شدن این مواد در زمانی که از گن فاجات استفاده نمی شود جلوگیری می کند.

با پوشیدن گن و گرم شدن آن و همچنین تغییر PH محیط، این کپسول های بایو پلیمر فعال می شوند و این ۴ ماده را در سطح گن های (جراحی_ لاغری) فاجات آزاد می کنند تا برای تغذیه پوست در سطح آن  قرار گیرد.

کاسماکل ای ام آی (Cosmacol EMI)

این ماده ترکیبی از محافظت کننده های پوست در برابر خشکی است و دفع چربی را نیز در روی پوست تنظیم می کند تا پوست چرب بماند.

جلبک دریایی ( Seawead)

جریان خون و لنف(اگر دچار لنف ادم هستید پیشنهاد ما ستفاده از آستین فشاری و جوراب طبی است.) را در پوست اصلاح می کند و باعث کاهش سایز و  استحکام پوست و حفظ رطوبت آن می گردد.

ویتامین Vitamin) E)

به خاطر خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد، رادیکال های آزاد را خنثی می کند و روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد. همچنین خاصیت ضد التهابی (ویتامین ای) باعث کاهش اسکار جراحی می شود و روند ترمیم بافت سرعت پیدا می کند.

جینکو بیلوبا (Gingko Biloba)

گیاهی است که بازسازی کلاژن پوست را سرعت می دهد و باعث تحریک سیستم گردش خون مویرگی، کاهش اگزماهای پوستی و افزایش استحکام پوست می شود.

نتایج استفاده از الیاف ویول تکس

یکی از  ویژگی انحصاری کمپانی فاجات این است که همه گن های لاغری و گن های بعد از عمل جراحی تولید شده توسط آن دارای الیاف ویول تکس هستنند. برخی از نتایج برجسته این الیاف عبارتند از:

  • کاهش اسکارهای پوستی پس از جراحی شکم
  •  کاهش خطوط شکمی در حین بارداری یا چاقی
  • تنظیم چربی سطح پوست در تماس با گن فاجات
  • ایجاد بوی مطبوع و معطر در گن و جلوگیری از بو گرفتن بدن
  • افزایش سوخت و ساز سلولی، اصلاح جریان خون و لنف، آب رسانی و غنی سازی پوست
  • افزایش اکسیژن رسانی به پوست و تحریک ساخت کلاژن پوستی درمناطق در تماس با گن ها
VIVELTEX1 الیاف ویول تکس
الیاف ویول تکس در همه گن های جراحی و زیبایی فاجات به کار می رود

هامون مدیکال نمایندگی فروش گن های جراحی و زیبایی فاجات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *