جراحی لاغری

لاغری با خاکشیر +چگونه با خاکشیر در یک هفته لاغری شویم؟

کاهش وزن

لاغری با خاکشیر ،برای لاغری و وزن کم کردن ممکن است راه های زیادی مانند انواع رژیم های سخت را انتخاب کرده باشید و در نهایت می بینید که نه تنها وزن کم نکرده اید بلکه از لحاظ روحی و جسمی نیز آسیب دیده اید و اعتماد به نفس خود را از دست داده اید ما در این مقاله در مورد یک دانه معجزه آسا به شما خواهیم گفت که در طول روز مصرف آن تا حدودی با عث چربی سوزی می شود.

سنجش وزن با وزنه

بیشتر خانم ها و آقایانی که از اضافه وزن  و جمع شده چربی دور شکم و پهلو خود شکایت دارند و می خواهند در کمترین زمان این چربی ها از بین بروند . به خصوص زمانی که جشن و یا مهمانی مهمی داشته باشید و بخواهید حداقل در یک هفته چند کیلو کم کنید. لاغری شکم در یک هفته کار دشوار است اما شدنی است. بهترین راه این است که شما یک سبک زندگی سالم را بصورت مداوم  برای خود درنظر بگیرید تا به راحتی به وزن ایده آل و ثابت خود برسید و دیگر نگران چربی های اضافه نباشید.

این سبک با رعایت در خوردن کنار گذاشتن غذاهای پرچرب و فست فود های آماده ،جلوگیری از ریزه خواری و فعالیت ورزشی مانند انواع ورزش های هوازی،پیاده روی و دویدن  است. در طب سنتی راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد استفاده از خاکشیر در چربی سوزی تاثیر زیادی دارد.

خاکشیر چه نوع گیاهی است؟

خاکشیر جزء دانه های گیاهی است که در دشت و صحرا می روید و دارای ساقه بلند و برگ های بریده و زرد است که خواص زیادی برای بدن دارد.یکی از این خواص کاهش وزن است. خاکشیر باعث تقویت سیستم ایمنی و همچنین هضم بهتر غذا می شود.در طب سنتی از خاکشیر برای درمان چاقی استفاده می شود.

لاغری با خاکشیر

لاغری با خاکشیر

اگر می خواهید با خاکشیر در کمترین زمان لاغر شوید. آن را با آب ولرم به صورت ناشتا میل کنید. خاکشیر حرکات روده را سریع می کند و از تنبلی روده ها جلوگیری می کند. بدین صورت که خاکشیر را از قبل با آب تمیز کنید تا خاک و برگ آن گرفته شود و بعد یک قاشق غذا خوری از آن را پرکنید و داخل یک لیوان آب ولرم بریزید و با هم مخلوط کنید می توانید به آب ولرم کمی آبلیمو هم اضافه کنید. اگر به مدت یکماه ناشتا از این معجون استفاده کنید تاثیر آن را بر کاهش وزن خود خواهید دید.

در طب سنتی می گویند بهترین زمان مصرف خاکشیر برای لاغری شکم و پهلو ناشتا است.

در این مقاله بخوانید : راه هایی برای لاغری ران

لاغری در یک هفته با خاکشیر

خاکشیر یک دانه گیاهی است که علاوه بر کاهش وزن خواص زیادی برای سلامتی بدن ما دارد.خاکشیر را می توانید به عنوان یک نوشیدنی خنک در فصل تابستان میل کنید و یا برای لاغری مقداری خاکشیر را با آب ولرم و عسل قبل از صبحانه هر روز بخورید اگر می خواهید شاهد کاهش وزن خود در یک هفته باشید در کنار رژیم غذایی مناسب، ورزش های هوازی و چربی سوزی از خاکشیر نیز استفاده کنید.

لاغری با خاکشیر و دارچین

یکی از ادویه های کاربردی برای لاغری که ممکن است بسیار شنیده باشید دارچین است. دارچین یک نوع ادویه خوشبو است که به بعضی غذاها اضافه می شود همچنین خواص درمانی زیادی دارد یکی از ویژگی های آن برای کاهش وزن و سوزاندن چربی های پهلو و شکم می باشد.

افرادی که مخلوط خاکشیر و دارچین را نوشیده‌اند اظهار کم‌ اشتهایی و بی میلی نسبت به کربوهیدرات‌ ها را تجربه کرده‌اند. اضافه ‌کردن خاکشیر و دارچین به رژیم غذایی می‌تواند راهی دلپذیر برای کنترل این عارضه و کمک خوبی برای کاهش وزن باشد.

بررسی چربی های آب شده در آینه

خاکشیر و دارچین را با هم مخلوط کنید و داخل یک لیوان آب ولرم بریزید. نصف این مخلوط را قبل از خواب و باقی‌ مانده آن را صبح بنوشید. از آنجایی که ممکن است این نوشیدنی باعث کاهش قند خون(سنجش با دستگاه قند خون) شود، بهتر است با یک قاشق عسل آن را مصرف کنید 

این ماده غذایی سرشار از مواد معدنی مود نیاز بدن مانند منگنز،کلسیم ،آهن و فیبر می باشد. رژیم غذایی پر دارچین می تواند باعث چربی سوزی شود.دارچین علاوه بر اینکه به غذاها عطر و طعم می دهد باعث هضم بهتر غذا می شود.مصرف دارچین به همراه خاکشیر به متابولیزه کردن کربوهیدرات ها، سوزاندن چربی ها و کاهش وزن طبیعی کمک می کند و عملکرد کبد را برای دفع سموم بهتر می کند.

تحقیقات نشان داده که مصرف روزانه خاکشیر باعث چربی سوزی موثر می شود اگر به خاکشیر حساسیت ندارد و مشکلاتی مانند ورم و زخم معده ندارید سعی کنید هر روز از آن استفاده کنید.

لاغری شکم و پهلو با گن لاغری

در کنار ورزش مداوم و رژیم غذایی از گن های لاغری مانند گن ساعت شنی اصل نیز می توانید استفاده کنید. این نوع گن ها با طراحی استانداردی که دارند اصلا اذیت کننده نیستند. اگر در هنگام ورزش از گن استفاده کنید باعث چربی سوزی و بالا رفتن تعرق می شود .به دلیل تعریق زیاد هنگام پوشیدن گن زنانه و مردانه، کاهش وزن (کاهش توده چربی محل مورد نظر) اتفاق می افتد. فشار نسبتاً شدید ناشی از گن های لاغری باعث تسریع لاغری می شود. این گن ها گردش خون را بهبود می بخشند و حمایتی مضاعف برای عضلات تأمین می کنند. پس در هنگام ورزش و فعالیت به راحتی می توانید از گن های فاجات استفاده کنید.

 فروشگاه هامون مدیکال نمایندگی انواع گن های لاغری فاجات را دارد شما می توانید تمام گن های مختلف را در صفحه محصولات مشاهده کنید و به راحتی سفارش دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *