جراحی لاغری, ورزش و تناسب اندام

مزایای گن های فاجات

مزایای گن های فاجات ، کمپانی فاجات در سال ۲۰۰۰ توسط دو خواهر که یکی پرستار اتاق عمل جراحی پلاستیک و یکی طراح لباس پایه گزاری شد.هدف اصلی این کمپانی تولید گن های تخصصی برای جراحی های پلاستیک مثل ابدومینوپلاستی، ماموپلاستی ، لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیپولیز و لیپوست و….. بوده و تا به امروز هم بیشترین تمرکز کمپانی حول همین محور بوده است.

در سال ۲۰۱۶ فاجات با کمپانی delie(دلیه) فرانسه که از پیشتازان صنعت لباس زیر و مایوهای شنا در دنیا شناخته می شود ادغام شد که لوگوی کمپانی فاجات هم تا حدودی تغییر شکل پیدا کرد. گن های فاجات از چند جهت نسبت به سایر گن های تولید شده متمایز می باشند.

الیاف ویول تکس گن های فاجات
مزایای گن های فاجات

گن های فاجات اصل کلمبیا

مزایای گن های فاجات

۱-کیفیت پارچه : از مزایای گن های فاجات مانند گن ساعت شنی اصل پارچه ی مورد استفاده در این گن ها از درصد بسیار پایین نایلون و الاستین تشکیل شده که باعث تعریق و ایجاد حساسیت کمتر در بیمار می شود.


۲-نوع بافت : بافت لایه بیرونی پارچه با نام تجاری پاورنت بصورت شش ضلعی (هگزاگونال) می باشد که باعث تنفس بهتر پوست و حالت پذیری بهتر به روی بدن می باشد. لایه داخلی گن با نام تجاری اسپاندکس بسیار ظریف و نرم و لطیف می باشد که به هیچ عنوان خراشیدگی و آسیب حتی به حساس ترین پوست ها نمیرساند تا جایی که حتی بیماری که هنوز بخیه دارد با فراق خاطر می تواند از این گن استفاده کند.

۳-طراحی منحصر به فرد برای هر قسمت بدن: این گن با توجه به این امر که هر قسمت بدن چه نوع فشاری را نیاز دارد،متناسب با همان قسمت طراحی شده است
۴- تکنولوژی ویول تکس انقلابی در طراحی الیاف : کمپانی فاجات ۴ نوع ماده مغذی راکه در ادامه معرفی می شود را از طریق کپسول های میکروسکوپیک با تکنولوژی نانو روی الیاف گن تعبیه می کند که تا ۲۰ نوبت شستشو روی الیاف گن های فاجات باقی می ماند.

۴ ماده تشکیل دهنده در ویول تکس و مزایای گن های فاجات

انواع مدل گن های فاجات

۱-کاسماکول EMI:یکی از فواید گن های فاجات این است که باعث حفظ رطوبت پوست و از خشک شدن پوست جلوگیری میکند همچنین کنترل دفع استاندارد چربی پوست را بر عهده دارد

۲-ویتامین E: که با خاصیت انتی اکسیدان بالای خود در کاهش روند پیر شدن پوست مفید می باشد و بهبود و ترمیم جای زخم و اسکار را بهبود می بخشد

۳_جلبک دریایی: وظیفه اصلاح جریان خون و لنف در سطح پوست و حفظ رطوبت و طراوت پوست را بر عهده دارد. گن بعد عمل جراحی فاجات مناسب برای انواع عمل جراحی زیبایی می باشد.

۴- جینکوبیلوبونا: استحکام پوست و تحریک کلاژن سازی پوست و جلوگیری از اگزمای پوستی از مهمترین خواص این ماده ی معجزه گر می باشد.

جنس گن های فاجات

۵-کیفیت بالای دوخت: تکنولوژی دوخت گن های فاجات بصورت دوره ای و هم راستا با پیشرفت صنعت خیاطی و مد روبه ارتقا بوده است.دوخت این گن ها بدون هیچگونه لبه و برجستگی و در عین حال بسیار با دوام و محکم و با بهترین و با کیفیت ترین نخ های دنیا صورت می گیرد.


۶-یراق آلات تمام فلز و با کیفیت: تمام غزن ها،پل ها و … این گن ها از فلز با کیفیت و براق و ظریف و زیپ های بسیار با کیفیت و روان ساخته شده است
۷-عدم استفاده از مقادیر بالای لاتکس: میزان استفاده از لاتکس در این گن ها بسیار پایین می باشد،لاتکس باعث تعریق غیراستاندارد و در نتیجه خشک و زبر شدن پوست می شود.

و در آخر امیدواریم با توضیحات در مورد مزایای گن های فاجات و استفاده از آن حس راحتی و اندامی ایده آل را به شما تقدیم کنیم. برای خرید انواع گن های فاجات به فروشگاه هامون مدیکال مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *