جراحی لاغری

گن زنانه چیست؟ چگونه یک گن زنانه مناسب انتخاب کنیم؟

انواع گن زنانه

گن زنانه ، وقتی صحبت از لباس های زیبا و تنگ به میان می آید بیشتر خانم ها به یک لباس زیر کمکی برای جمع کردن چربی های اضافی نیاز دارند تا اندام و ظاهر آنها خوش فرم تر شود . پوشیدن یک گن زنانه مناسب و با کیفیت می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

با گزینه های زیادی که در بازار وجود دارد ما به یک متخصص مراجعه کرده ایم تا به سوالات مهم خود در مورد تناسب ،نوع گن و هزینه آن پاسخ دهد . در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد نحوه انتخاب و پوشیدن گن لاغری زنانه بدانید، به علاوه تعدادی از انتخاب های مورد علاقه ما برای هر مناسبتی وجود دارد.

گن زنانه چیست ؟

گن زنانه فاجات مدل 11006

یک نوع لباس شکل دهنده زیر زنانه است که به شکل دهی و فرم بدن کمک می کند و شکل بدن شما را برای برجسته‌ کردن منحنی‌ های طبیعی، به‌ویژه زمانی که لباس‌ های تنگ می‌پوشید، ایجاد می‌کند. این نوع از لباس‌ های زیرسازی اغلب «گن» نامیده می‌شود که یکی از محبوب‌ترین لباس های موجود در بازار است، اگرچه تعداد بیشماری از برندها  و لباس زیر زنانه آنها را به فروش می‌رسانند.

به دلیل ماهیت فشرده‌ای که دارد، گن های زنانه به ناخوشایند بودن شهرت دارند، اما خوشبختانه، در سال‌های اخیر به لطف پیشرفت در فناوری پارچه، همه چیز بهبود یافته است. یکی از چیزهایی که تغییر نکرده است نقش چنین لباس های زیری است – آنها برای کمک به تناسب بهتر لباس های شما و افزایش اعتماد به نفس شما طراحی شده اند، چه هر روز آنها را بپوشید یا در مناسبت های خاص.

چه چیزی گن های زنانه مدرن را راحت تر می کند ؟

دیگر روزهای وحشتناک  گن های زنانه که فوق‌ العاده سنگین و به طرز وحشتناکی ناراحت ‌کننده بودند به پایان رسیده است. فن‌ آوری‌های پارچه‌ای [گن های پایه] را به گن های سبک وزن و تنفس‌ پذیر تبدیل کرده‌اند که بدن را به داخل می‌کشند، بالا می‌برند و خوش فرم می‌کنند.

گن زنانه از چه چیزی ساخته شده است؟

دو نوع منسوجات در صنعت پوشاک پایه غالب هستند. این متخصص توضیح می‌دهد: ترکیب‌های مختلف الاستین (اسپندکس) و پلی آمید (نایلون) با هم کار می‌کنند تا رابطه جادویی بین فشرده‌سازی/کنترل و نرمی/راحتی را فراهم کنند. برخی از برندها گن های زنانه را در طیف وسیعی از سطوح فشرده سازی ، از فرم دهی ملایم گرفته تا کانتورینگ سفت ارائه می دهند. طراحی یک گن نیز نقش مهمی را ایفا می کند – سبک هایی با درزهای استراتژیک و پانل های پیچیده بلند شدن و شکل دهی قابل توجه تری را ارائه می دهند.

جنس گن های زنانه فاجات اصل کلمبیا

  • لایه بیرونی

لایه بیرونی گن های فاجات به نام پاورنت معروف است. این لایه به گونه ای طراحی شده است که مقاومت و طول عمر بالایی به گن می دهد. مقاومت و استحکام گن های فاجات مانع انجام حرکات روزمره استفاده کنندگان نیست زیرا این لایه علاوه بر استحکام از انعطاف بالایی نیز برخوردار است.

الیاف تشکیل دهنده لایه خارجی الیاف حافظه ای نیز گفته می شود. دلیل این نامگذاری این است که بعد از در آوردن گن و خارج شدن از فشاری که اندام بر گن وارد آورده و باعث تغییر شکل آن شده است، دوباره به حالت اولیه خود در می آید.

ویژگی دیگر این لایه ساختار شش گوشه ای آن است. ساختار شش گوشه که به آن هگزاگونال نیز گفته می شود ساختاری است که مناسب چرخش هوا و جریان یافتن آن بین دو لایه داخالی و خارجی گن است.نتیجه این ساختار و چرخش هوا در گن جلوگیری کردن از  تعریق بیش از حد گن است. وقتی گن بیش از اندازه عرق نکند استفاده از آن در زمان های بیشتری از طول روز میسر می شود و در نتیجه استفاده کننده بهره بیشتری از گن می برد. همچنین ساختار شش گوشه ای و تعریق کمتر گن در افزایش طول عمر گن تاثیر به سزایی دارد.

  • لایه داخلی

لایه داخلی گن های فاجات با نام اسپاندکس شناخته شده است.این لایه بی نظیراز الیافی به نام ویول تکس Viveltex ساخته شده است. این الیاف مواد معدنی، گیاهی و دارویی خاصی را در تماس با پوست قرار می دهند. این مواد عبارتند ازکاسماکل EMI (Cosmacol EMI)، جینکوبیلوبا (Gingko Biloba)،  جلبک دریایی (seaweed) و ویتامین E  که در کپسول هایی از جنس  بایو پلیمر قرار دارند و خواص آن به شرح زیر هستند:

کاسماکل ای ام آی (Cosmacol EMI): محافظت کننده پوست در برابر خشکی و تنظیم دفع چربی در روی پوست

جلبک دریایی(Seawead): اصلاح جریان خون و لنف در پوست اصلاح، کاهش سایز، استحکام وحفظ رطوبت پوست

ویتامینE: دارای خاصیت آنتی اکسیدان، خنثی کردن رادیکال های آزاد و به تاخیر انداختن روند پیری پوست، ضد التهاب و افزایش سرعت روند ترمیم بافت ها

جینکو بیلوبا (Gingko Biloba): سرعت دادن به  بازسازی پوست، تحریک سیستم گردش خون مویرگی، کاهش اگزماهای پوستی و افزایش استحکام پوست

گن 11066 فاجات

چگونه می توانم مدل لباس فرم مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنم؟

ابتدا مشخص کنید که این گن را با چه چیزی می پوشید. شلوار خواهد بود یا لباس؟ تاپ با آستین یا بند؟ اگر قصد دارید لباس گن فرم دهنده را در درجه اول با لباس مهمانی خود بپوشید، یک بند لباسی که درست زیر خط سوتین قرار می گیرد، گزینه خوبی است، گن های با کیفیت مانند گن های زنانه فاجات با کنترل بدون درز حداکثر پوشش را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد سوتین مورد نظر خود را بپوشید. متخصص ما می‌گوید به‌علاوه، بند‌ها مانع از غلتیدن لباس روی تنه می‌شوند.

آیا می خواهید با شلوار یا یک دامن تنگ بپوشید؟ او پیشنهاد می‌کند از یک گن سبکی که شکم و باسن را می گیرد استفاده کنید از مزایای گن های زنانه فاجات به  اندازه کافی راحت و قابل تنفس برای پوشیدن روزانه هستند. همچنین می‌توانید گزینه‌های کت و شلوار کمر بلند  را در برش‌های مختلف با گن های مناسب پیدا کنید.

 گن ساعت شنی اصل و یکسره در صدر فهرست  قرار دارند. این ها که به همان اندازه مناسب برای پوشیدن دامن و شلوار  است، کل بدن را صاف، فرم داده و بلند می کند. این لباس درست زیر خط سینه بند قرار می گیرد و تا بالای زانو امتداد می یابد تا خطوط صاف و بدون درز را از بالاتنه تا قسمت بالایی ساق پا ایجاد کند.

متخصص ما می گوید اگر در هنگام پوشیدن گن زنانه بسیار اذیت می شوید و به راحتی نمی توانید تنفس کنید نشان دهنده این است که این گن مناسب برای اندام شما نیست گن های مناسب و با کیفیت آزار دهنده نیستند و به راحتی در طول روز و مناسبت های خاص می توانید استفاده کنید .

تناسب مناسب مهم است، اما اگر لباس به راحتی بالا یا پایین می‌چرخد، تناسب مناسبی ندارد. بدن هر زن منحصر به فرد است، بنابراین یافتن لباس مناسب نیاز به صبر و تحقیق دارد. بازدید از یک فروشگاه تخصصی مخصوص گن زنانه می‌تواند به یافتن آن کمک کند، اما هر کجا را که برای خرید گن انتخاب می‌کنید، حتماً لباس‌ هایی را که می‌خواهید بپوشید همراه خود ببرید. دیدن اینکه چگونه هر دو لباس با هم کار می کنند به شما کمک می کند گن مناسب خود را انتخاب کنید.

گن ساعت شنی

گن ساعت شنی اصل کلمبیا با کیفیت عالی را از فروشگاه هامون مدیکال خریداری کنید.

برای خرید یک گن زنانه مناسب چقدر هزینه کنم ؟

وقتی نوبت به خرید گن می‌رسد، کیفیت را می‌توان در هر قیمتی یافت. اینکه چقدر باید هزینه کنید به نیازها و بودجه خاص شما بستگی دارد. اگر از فروشگاهی خرید می‌کنید که برندها و سبک‌ های باکیفیت و متفاوتی دارد، می‌تواند ارزش آن را داشته باشد که چند گزینه را امتحان کنید و آنچه را که هر گن برای قیمت ارائه می‌دهد، مقایسه کنید. مهمترین چیز این است که مطمئن شوید که در نهایت با قیمتی که راحت هستید به نتایجی می‌رسید که به دنبال آن هستید.

در برخی مواقع خانم ها برای از بین بردن چربی های بدن جراحی چاقی را انتخاب می کنند بعد از عمل با توصیه پزشک از گن های بعد از عمل جراحی مانند گن لیپوماتیک ،گن لیپو ساکشن،گن ابدومینو پلاستی و… استفاده می کنند.

انواع گن بعد عمل جراحی را در فروشگاه هامون مدیکال به صورت آنلاین می توانید خریداری کنید .

گن لیپوماتیک فاجات

فشاری که گن بر روی جای عمل وارد می کند باعث تحریک شدن سریع فیبرهای کلاژن در بدن می شود  و بهبودی زخم ،کاهش ورم را فراهم می کند.

گن های زنانه فاجات در فروشگاه هامون مدیکال یک اندام خوش فرم و ایده آل را برای شما ایجاد می کند و باعث افزایش اعتماد به نفس و زیبایی بیشتر در شما می شود .

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “گن زنانه چیست؟ چگونه یک گن زنانه مناسب انتخاب کنیم؟

  1. مهلا گفت:

    سلام خسته نباشید. اگر یک مدت از گن زنانه استفاده کنیم چربی های بدن را کم می کند یعنی پوشیدن گن در کاهش وزن تاثیری دارد؟شما چه نوع گنی را پیشنهاد میدهید؟

    1. مجله علمی هامون مدیکال گفت:

      سلام دوست عزیز . اگر در طول روز می خواهید استفاده کنید گن ساعت شنی فاجات از گن های محبوب برای لاغری است.
      مزایای گن های فاجات:
      تنظیم چربی و رطوبت سطح پوست
      جلوگیری از بو گرفتن بدن
      افزایش سوخت و ساز سلولی
      اصلاح جریان خون و لنف
      بهبود آب رسانی به پوست
      افزایش اکسیژن رسانی به پوست
      تحریک ساخت کلاژن پوستی

  2. زهرا گفت:

    مطب بسیار عالی ممنون از شما

    1. مجله علمی هامون مدیکال گفت:

      سلام دوست عزیز. ممنون که مطالب هامون مدیکال را می خوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *